نسیم یار (سرباز امام خامنه ای)

حکایت همچنان باقیست

بسیجی عاشق کربلاست و کربلا را را تو مپندار که شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نام ها.نه کربلا حرم حق است و هیچ کس را جز یاران امام حسین(علیه السلام) راهی به سوی حقیقت نیست.

کربلا ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر.ما می آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آن گاه دیار قدس شویم(شهید آوینی)

 

بله ما خواهیم آمد تا میثاق همیشگی خود را با تو بیان کنیم و بگوییم شاید جنگ خاتمه یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت وبا همین شعار و فرموده جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان پرچم اسلام را زیر سایه ولایت حجت خدا وجه الله امام عصر(عج)ونیابت امام خامنه ای در انتهای افق ها بکوبیم.(ان شا الله)

 

ـدر ضمن از همه دوستان و همسنگران خوبم به خاطر مدتی غیبت پوزش می طلبیم و ان شا الله با تغییراتی در وبلاگ برای ادامه مبارزه با باطل می رسیم.

التماس دعا

 

پرستویی دیگر آسمانی شد...

حضرت امام خامنه ای :

(هنوز هم برای شهید شدن فرصت هست دل را باید پاک کرد)

 

سردار جانباز شهید مهراب مهرجو

                                 به یاران شهیدش پیوست.

به کجا چنین شتابان...!

آنقدرحواسمان هست که چه بخوریم وچه نخوریم ولی حواسمان نیست که چه ببینیم وچه نبینیم ! به خودم بگویم یا رییس محترم رسانه ملی یا معاون سینمایی جناب رییس جمهور یارییس محترم بنیاد شهیدوامور ایثار گران... جناب آقای رسانه ملی که قائلید به فیلم ها وسریالهای ارزشی امثال سریال شوق پرواز و.. باید بها داده شود! اینها پیشکش شما ...!

باشما هستم! شما که به عنوان رسانه ملی ودیعه دار فرهنگ در بستر خانواده و جامعه هستید! به همین سریال های شبانه وبه اصطلاح طنز که به جای این که صفات ورذایل اخلاقی واجتماعی جامعه را بد جلوه دهد برعکس جلوه میدهد راسروسامان دهید که به راحتی روابط پنهانی دختر وپسر را (فیروزه خانم وآقاجهان در سریال خانه اجاره ای البته این بنده خدا ها که دیگه ترشیدن اما بماند بقیه...) به خورد خانوادها وجوانان وکودکان آنها میدهید واین روابط آزاد را برای آنها فرهنگ میکنید!

ویا شما جناب آقای بنیاد شهید و امور ایثارگران که ۱۹ سال است خواب تشریف داری وبا افتخار درمراسم تجلیل از بازیگران شوق پرواز میفرمایید یکی ازعوامل عوامل موفقیت این سریال این است که دستور ساخت این سریال درسال 71 توسط مقام معظم رهبری داده شده است ! وبرای تدارک این فیلم بیان ارزشمند آقا این همه سال روی زمین ماند (بابا بعضی از فیلم های هالیوودی هم با کلی جلوه های ویژه اینقدر طول نکشیده

 شاید ارزشهای ما پس ازسال ها متفاوت شده که جناب آقای شمقدری باشوقی وافرازاصغر فرهادی تجلیل میکند چرا؟  

چون سینمای صهیونیستی هالیوود از او تقدیر کرده است! (کسی که به راحتی دست کثیف بازیگرمعلوم الحال هالیوودی یعنی آنجلینا جولی را میفشارد و با... ) شاید شما جناب آقای شمقدری فراموش کرده اید کلام سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی را که فرمود:"اميد سينماي ايران، جز به هنرمندان مؤمن خط شكن نباشد، سينماي متعهد ما نيز بايد خاكريزهاي تثبيت شده سينماي غرب را بشكند و راهي تازه باز كند و راه ما از آنجا كه غربي ها رفته اند و مي روند، نمي گذرد و اگر افقهايمان "با يكديگر متفاوت است، راههايمان نيز بايد متفاوت باشد

!نه اینکه با رفتار غیر اسلامی وغیر انقلابی همرنگ آنان شویم 

آیا وظیفه نهادهای مربوطه جلب رضایت غرب است؟ که بنیاد فارابی ازالان حاضر به ساپورت مالی ساخت فیلمهای ساخته نشده اصغر فرهادی میشود

ولی کسی مثل یدالله صمدی کارگردان شوق پرواز باید در برنامه پارک ملت شروع به گله کند که هنوزتهیه کننده فیلمش نتوانسته دست مزد عوامل سازنده سریال رابپردازد و آنان بامشکلات مالی فراوان مواجه هستند.و بخاطر حل نشدن این مسایل کارهایی برای بهتر ساخته شدن سریال انجام نشد(مثل فیلم برداری سریال در (کشورهای خارجی برای بهتر نمایش داده شدن زمان (تحصیل شهید عباس بابایی در آمریکا

... ! وچه خوش گفت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی:«حقیقت این است که کسب توفیق در جشنواره های خارج از کشور، ارزشی را اثبات نمی کند. آنها به تکنیک محض جایزه نمی دهند و راهشان نیز با ما متفاوت است. تکنیک و محتوا را نیز نمی توان از یکدیگر تفکیک کرد و چون این چنین است، پر روشن است که آنها کدامین فیلم ها را می خواهند
مسئولان مربوطه قدری تامل
 

خوب خوب بخون..!

                       

 ای کاش در زندگی کمی به خودافتخار کنیم باتوهستم خواهرمسلمانم! بیا ببین که چگونه الگویی زکف داده ای !چرا که آقامون

حضرت امام خامنه ای فرمودند :(زن امروز دنیا الگو می خواهد،اگر الگوی او زینب وحضرت زهرا سلام الله علیهما باشد کارش عبارت است ازفهم درست.هوشیاری در درک موقعیت هاوانتخاب بهترین کارهاولوبافداکاری وایستادن پای همه چیزبرای انجام تکلیف بزرگی که خدابردوش انسان ها گذاشته است همراه باشد،زن مسلمانی که الگویش فاطمه زهرا یا زینب کبری باشد این است)

بیا که مادر تورامیخواند......!

 افسوس که خیلی از ما تو پیداکردن الگو راه رو کج رفتیم حتی خیلی ازما بچه حزب اللهی ها...!

الگوی خیلی ازماها، حتی مادرانمون شده روش ومنش بازیگران غربی! مدل لباسامون شده مد لباسای انجلیناها وخواهرای دیگه هالیوودی! حتی گریبان گیر خواهران پیرمونم شده! بگذریم که درد ودلی بود کوتاه دراین عریضه....

چقدرقشنگ گفت رهبرم  که ( زن مسلمان بایددرراه فرزانگی وعلم تلاش کند.درراه خودسازی معنوی تلاش کند درمیدان جهاد ومبارزه ازهر نوع جهاد ومبارزهای پیشقدم باشد نسبت به زخارف دنیا و تجملات کم ارزش بی اعتنا باشدعفت وعصمت وطهارتش درحدی باشد که چشم ونظرهرزه ی بیگانه را بخودی خود دفع کند،درمحیط خانه دلارام شوهروفرزندانش باشددردامن پرمهروعطوفتش وباسخنان پرنکته ومهر آمیزفرزندان سالمی راتربیت کند.... مادر از هرسازنده ای سازنده تروباارزش تراست بزرگترین دانشمندان ممکن است مثلا یک ابزاربسیار پیچیده یا الکترونیکی را بوجود آوردند، موشکهای قاره پیما بسازند ،وسایل تسخیرفضا را اختراع کنند اماهیچ یک از اینهااهمیت آن راندارد که کسی یک انسان والا بوجود آوردواومادراست.این آن الگوی زن اسلامی است.)

درضمن یادمون نره خداوظیفه تربیت سربازای امام زمان رو رودوش مادران جامعه گذاشته .....

- نوشته شده توسط همسنگر

آيت‌الله بهاءالديني مقام معظم رهبري را «وديعة‌الله» مي‌دانستند

استاد پناهيان : آيت‌الله بهاءالديني مقام معظم رهبري را «وديعة‌الله» مي‌دانستند

يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه گفت:‌ آيت‌الله‌العظمي بهاءالديني مقام معظم رهبري را «وديعة‌الله» مي‌دانستند.

به گزارش خبرگزاري فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان شامگاه پنج‌شنبه در مراسم احياي شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان در شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سخناني با بيان اينكه كسي كه نگران عاقبت به خيري باشد از آسيب‌هاي دينداري مصون مي‌ماند، غرور و يأس را از آسيب‌هاي دينداري برشمرد و گفت: ابليس مدام در تلاش است كه انسان‌ها را يا مايوس كرده و يا دچار غرور كند.


وي با بيان اينكه در شب قدر خدا كساني را مي‌پذيرد كه مايوس و مغرور نيستند، اظهار داشت: براي اينكه آسيب‌ دينداري از بين برود همه دينداران بايد نگران عاقبت به خيري باشند.

استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: اميرالمومنين (ع) نگران عاقبت به خيري خويش بودند به همين دليل زماني كه بر سر سجاده عبادت ضربت خوردند با بيان «فزت و رب الكعبه» خرسندي خود را نشان دادند.

وي با بيان اينكه دعا براي عاقبت به خيري انسان را در درگاه خداوند بزرگ مي‌كند، گفت: هميشه مومن از سوء عاقبت ترس دارد و تا هنگام جان دادن نمي‌تواند يقين پيدا كند كه به رضوان الهي مي‌رسد.


*آيت‌الله‌العظمي بهاءالديني مقام معظم رهبري را «وديعة‌الله» مي‌دانستند...

استاد پناهیان با بیان اینکه...

منبع:سایت شناخت رهبری

ادامه نوشته

او گفت...

   

خدای مهربان!

گفتم:خسته ام!  

گفتی:لا تقنطوا من رحمة الله... از رحمت خدا نا امید نشوید(زمر/۵۳)

گفتم: کی میدونه تو دلم چی میگذره!     

گفتی:ان الله بین المرء و قلبه...خدا حائل است میان انسان و قلبش(انفال/۲۶)

گفتم:هیچ کسی رو ندارم!    

گفتی:نحن اقرب الیه من حبل الورید...ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق/۱۶)

گفتم:ولی انگار منو فراموش کردی!    

گفتی:فاذکرونی اذکرکم...منو یاد کنید تا شما رو یاد کنیم(بقره/۱۵۲)

دیگه از خجالت روم نشد چیزی بگم ...!

اما او باز هم گفت ...

مناجات زیبا با امام زمان(ع) در ماه رمضان

سلام علیکم 

                                          

امروز یک مناجات خیلی قشنگ از مداح مناجاتی حاج منصور ارضی با حجم کم برای دانلود گذاشتم !(حتما دانلود کنید و از دست ندید)

 - موقع گوش دادن ما هم دعا فرمایید!(راستی نظر فراموش نشه) روی کلمه زیر کلیک کنید!

                                                          صلوات

حتما خوانده شود !

                           لزوم خرافه ستیزی از زمان پیامبر اکرم(ص) تا عصر ما

گفتم چند خطی مختصر در باب بازار داغ خرافات بنویسم که امروزه حتی بعضی از بچه حزب اللهی ها و معتقد هم از باور آن بی نصیب نموندند مثل بازار داغ رمال ها و آیینه بین ها و نمونه بارزش همین هشت پای پیشگوی جام جهانی که تا چند وقت پیش بازارش داغ داغ بود و میگفتن اگر حقیقت نداره و خرافه هست پس چرا درست میگه اونم نه یکبار بلکه چند بار !

عزیزان دلم باید بگم که اصلا یکی از فلسفه های مهم بعثت پیامبر اکرم اسلام(ص) مبارزه با خرافه و خرافه پرستی بوده تا جایی قرآن کریم  یکی از اهداف بعثت پیامبر را مبارزه با خرافه و خرافه پرستی معرفی کرده!

چون  ایجاد خرافات اون هم بدست استکبار جهانی و صهیونیسم و افراد منافق و سودجو عاملی برای خشک کردن ریشه حقیقت اسلام و بندگی افراد می باشد. که بوسیله آن بتوانند اعتقادات راسخ و محکم مسلمانان بخصوص شیعیان رو روزبه روز به افسانه ها و خیال های واهی نزدیک کنند تا به جهانیان نشان دهند که همه باورها و اعتقادات شیعیان از قبیل همین خرافات واهی است!

وبه کمک همین خرافات واهی مهم ترین اعتقادات و حقایق محکم شیعه مثل واقعه عاشورا و کربلا و...و حتی وجود و ظهور منجی عالم بشریت قائم آل محمد(ص) را زیر سئوال ببرند و به خرافه نزدیک کنند!

خوبه یه سری به تاریخ صدر اسلام بزنم و واقعه معروف خرافه ستیزی پیامبر اسلام(ص) رو نقل کنم که حضرت با چه مقاومتی با خرافه مبارزه می نمودند:

عبدالله تنها پسر پیامبر اکرم(ص) از دنیا رفت پیامبر اکرم از مرگ او غمگین و دردمند بودند و بی اختیار اشک از گوشه چشمان حضرت جاری می شد.در همان روز واقعه نجومی خورشید گرفتگی رخ داد و همه مردم رو به وحشت انداخت سر و صدا بلند شد که آسمان بخاطر مرگ عبدالله و حزن پیامبر اکرم(ص) به این روز افتاده و عزادار شده است! اگر چه این واقعه میتوانست اعتقاد مردم رو به پیامبر اکرم راسخ تر کند و نتیجه آن به پیشرفت آیین حضرت کمک کند! اما حضرت  به سرعت به مبارزه علیه این سروصدا و افکار عمومی پرداختند و فرمودند این واقعه هیچ ارتباطی با مرگ عبدالله ندارد بلکه یک واقعه نجومی است!

زیرا حضرت می خواستند مردم بنده حقیقت باشند نه بنده خرافات!

- پس عزیزم حواست رو خوب جمع کن که گرفتار خرافات نشی!

-برای اطلاعات تاریخی بیشتر رجوع شود به کتاب فرازهایی از تاریخ پیامبر اسلام/آیت الله سبحانی/ص۱۸

به کجا چنین شتابان!

 - امروز روز پنجم است که درمحاصره هستیم.آب را جیره بندی کرده ایم-نان را جیره بندی کرده ایم –عطش همه را هلاک کرده همه را جز شهدا که حالا کنار هم در انتهای کانال خوابیده اند.دیگر شهدا تشنه نیستند.فدای لب تشنه ات پسر فاطمه(سلام الله علیها)

 ((آخرین برگ دفتریادداشت یکی از شهیدانی که پیکر مطهرش در عملیات تفحص شهدا و در منطقه عملیاتی فکه بدست آمده است))

 گفتم چند خطی دلنامه همراه با سوختن بنویسم و بگویم:

فاین تذهبون! (به کجا چنین شتابان می رویم)

وقتی که می بینم دین داری سخت شده و غفلت سراسر وجود آدمی رو گرفته!

وقتی که می بینم عصر حاضر مانند عصر جاهلیت شده فقط با این تفاوت که جاهلیت فعلی صورت مدرنیته و پیشرفته پیدا کرده!

وقتی که اجرای احکام الهی به اصل و فرع تقسیم شده!

وقتی که می بینم آرمان ها و اهداف رو به فراموشیست!

وقتی می بینم غربت و اشک مادران شهید و نیش و کنایه های عمروعاص های زمانه به آن ها که شما خوردید و بردید و...!

وقتی می بینم داد و فریاد شمرهای زمانه باعث شده تا صدای "هل من ناصر ینصرنی"و یاری طلبی و غربت عزیز فاطمه (س) شنیده نشود!

ناخودآگاه ذهن ودلم سفر می کند به آن دیار عبودیت و بندگی" فکه شمالی"به آن جایی که بندگان خالص خدا با غربت تمام صدای غریبی امام زمانشان رو شنیدند و در پای حفظ آرمان ها و در رکاب امام عشق کربلایی شدند!

دیگه گریه امونم نمیده وفقط میتونم بگم:

شهدا شرمنده ایم

ویژگی اصحاب امام زمان و یااصحاب آخرزمانی سیدالشهدا(علیهما السلام)

باعرض تبریک به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت علیه السلام .

دو جمله ارزشمند از سید شهیدان اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی عیدی و هدیه ای به همه کسانی که دوست دارند ازهمین لحظه جز  اصحاب امام زمان(ع)و یا اصحاب آخرزمانی سیدالشهدا(ع)شوند.

و خوشا به حال کسی که در زمره این اصحاب قرار بگیرد و لایق شود مانند غلام سیاه ابا عبدالله(ع) که در لحظه جان دادن سرش در دامان امام زمانش  قرار بگیرد.(هیچ وقت دیر نیست)

- سرباز امام زمان(عج) اهل ولایت و اطاعت است و سر به فرمان دارد و میداند اگر از مرگ نترسد دیگر شیطان و جنود او را تسلطی نیست و هیچ قدرتی نمی تواند او را از صراط حق بازدارد.

 - اینها سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند و موعود خویش را باز یافته اند.اصحاب آخرزمانی سیدالشهدا به خونخواهی او آمده اند و همین پیمان است که آنان را در زیر پرچم صاحب الزمان گرد می آورد چرا که علم امام زمان نیز علم خونخواهی سیداشهداست.

یا لثارات الحسین-ای خونخواهان حسین (علیه السلام)-گرد آیید.

(سید مرتضی آوینی)   کتاب گنجینه آسمانی-اثر شهید آوینی

در ضمن ممنونم از همه دوستانی که ما رو برای بهتر پیدا کردن مهم ترین ویژگی اصحاب آخرزمانی سیدالشهدا(ع)کمک کردند.

میلاد با سعادت سید الشهدا (ع) بر تمامی عاشقان شهادت مبارک باد

پیامبر اکرم(ص):(حسین منی و انا من حسین احب الله من احب حسینا)-کامل الزیارات ص۵۲

حسین از من است و من از حسینم.خدا دوست دارد کسی را که حسین را دوست داشته باشد.

ـ حرم عشق کربلاست چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته وراه کربلا می شناسد و چگونه از جان نگذرد آنکه می داند بهای دیدار گذشتن از جان است.(شهید سید مرتضی آوینی)

به حق مولود این ماه ان شاءالله از اصحاب آخرزمانی سید الشهدا(ع) باشیم.

-به نظر شما مهم ترین ویژگی اصحاب آخرزمانی سیدالشهدا چیست؟

سالروز ولادت نائب المهدی(ع)

 

۲۴تیرماه سالروز ولادت سید ومولاء نائب المهدی امام خامنه ای بر رهروان ولایت و عاشقان شهادت مبارک باد.

آهای عشاق آقامون ۷۱ ساله شد.

خدایا بحق حسین (ع) دست مجروح آقامونو به دست مبارک امام زمانمون(ع) بگذار.

آمین یا رب العالمین 

(اللهم صل علی فاطمه وابیها وبعلها وبنیها وسر المستودع فیها بعددما احاط به علمک)

 

 

آن نسیمی خبر از یار من آورده کجاست

                              چشم براهم شب وروزم به هوای تو کجاست

یک سئوالی کنم از خسته دل شیرازی

                               دل کنعان شده و یوسف کنعان به کجاست

خانه حزن بوجود تو گلستان شده است

                                منزل  حزن  هویدا و گلستان به  کجاست

بسیار مهم و خواندنی و عمل کردنی

-

غایت خلقت جهان پرورش انسان هایی است که در برابر شداید بر هر چه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند وحسینی شوند.هر چند جهاد فی سبیل الله بهترین عرصه پرورش کمالات انسانی است اما خود" از خورشید ولایت نور میگیرد".آنان که دیروز اهل جهاد بودند هر چند در مقام تبعیت از مقام ولایت اهل صبر صلاحند اما برکات خفیه جهاد رار از یاد نبرده اند.

باب جهاد اضغر مغلوق گشته است اما باب جهاد اکبر هنوز مفتوح است.


سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی

قطعه بهشتی(گلزار شهدا)

سلام حضرت حق بر شهیدان

 

اینجا قطعه ای از بهشت حقتعالیست اما کجاست وجودی که آن را درک کند و چشمی که آن را ببیند وکسی که بگوید میفهمم ادای دیدن میکند زیرا حضرت حق می فرمایند :(ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون)"بقره۱۵۶" به کسانی که در راه خدا کشته میشوند مرده مگوئید بلکه زنده اند ولی شما نمی فهمیدخودمونی بگم یعنی برو بابا ادای فهمیدن در نیار.

و جایی که هزاران هزار از فرزندان فاطمه(س)کنار یکدیگر آرام گرفته اند اما صد افسوس که فقط با این چشم ظاهر بین میتوان این حضور را درک نمود

صدای ناله ی مادری از گوشه ای بگوش میرسد نه بهتر است بگویم نه فقط گوشه ای بلکه از جای جای این بهشت نورانی که در فراق سرو قامت وجودش و از غم نامهربانی ها و نامردی های نامردمان قدر نشناس این دور و زمونه شکوه میکند ناخودآگاه دل و وجود آدمی را به قطعه سراسر بهشت زمینی سرزمین سوختن ومعرفت یعنی کربلای آسمانی منتقل مینماید که مادری محزون و قد خمیده بر سر گودی قتلگاه پسرش ناله می زند:

غریب مادر حسین

به فدای لب تشنه ات ای پسر فاطمه(س)

(پندار ما این است که ما مانده ایم وشهدا رفته اند اما حقیقت آن است که شهدا مانده اند و زمان ما را با خود برده است.)

سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی

چرا باید بگوییم امام خامنه ای

  • غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.
  • اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.
  • ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».
  • یهودی هامی گفتند «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!».
  • یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی». 
  •   شهریور 58 که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!
  • امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین-مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود.
  • وقتی به جای کلمه «امام» گذاشته شد «رهبر»، «امّت» هم شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن».
  • در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند!
  • تا موقعی که کلیدواژه‌های قرآنی امام خمینی که رأس آن‌ها امام بودن ولی فقیه است- احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله‌پینه کردن است.
  • شما هر لعنی که به ...... بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».
  • مشکلی که هست هم این است که همه می‌گویند «دیگران بگویند ما هم می‌گوییم!». اصولگراها می‌گویند صداوسیما شروع کند، ما هم می‌گوییم! صداوسیما می‌گوید ما که از روحانیون نمی‌توانیم جلو بیفتیم! روحانیون می‌گویند تا مدیران ارشد نظام خودشان نگویند که ما نمی‌توانیم جلوی مردم بگوییم! مدیران ارشد می‌گویند وقتی جوانان انقلابی هم نمی‌گویند، ما بگوییم و هزینه بدهیم؟! و...
  • بعضی هم می‌گویند نگوییم چون قبلاً کسی (حشمت‌الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه‌ی خوبی ندارد این کار در ذهن مردم! خب خوب‌ها باید پرچمدار این کار شوند که این کار به اسم آن‌ها ثبت شود و آن سابقه پاک شود.
  • آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای».
  •  سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!
  • اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می‌فرماید «انّ عذابی لشدید». روز قیامت هم آن‌جا ندا داده می‌شود که «وقفوهم انّهم مسئولون، ما لکم لا تناصَرون». هی حرف را انداختند از این طرف به آن طرف.

ـــــــــــــــــــپی نوشتــــــــــــــ

نامه دختر یازده ساله به امام زمان(عج)


بدون مقدمه

این نامه مثل پتکی بود توی سرم وقتی که معرفت این دختر بچه یازده ساله رو دیدم به امام زمانش

آنقدر بیاد امام زمانش هست  که نامه برای حضرت نوشته نامه ای که با عرض محبت به حضرت شروع شده نامه ای که اولین خواسته وخواهش او ظهور غریب فاطمه(س) است و اما وای به حال من که خواهش باطنی ام  غیر اوست!

این دختر بچه یازده ساله به چنان معرفتی  نسبت به امام زمانش رسیده که آرزو و امیدش رضایت حجت بن الحسن (عج) است باز می توانم بگویم وای به حال من بی معرفت!

دختر یازده ساله ای که با این سن و سال افضل اعمال را انجام می دهد چرا که افضل الاعمال انتظار فرج.

دختر یازده ساله ای که همه آمال و آرزوهای کودکانه اش را فدای ظهور امام زمانش می کند و تنها آرزویش را فرج غریب فاطمه (س) می داند.

حال در اینجا با خود حدیث نفس می کنم ومی گویم:

تا به حال چقدر به یاد حضرت بودی؟

تا به حال چقدر بعد نمازهایت برای حضرت دعا نمودی؟

تا به حال چقدر برای ظهورش دعا نمودی؟

تا به حال چقدر بدرد حضرت خوردی؟

تا به حال چقدر دل محزون حضرت را خون نمودی؟

تا به حال...

تنها جوابی که میتوانم بگویم:    بفدای غربیت ای عزیز فاطمه(س)

 

قطره ای از فضایل امیرالمومنین(ع)

 

على (عليه السلام) از زبان پيامبر( صلى الله عليه و آله )

دوست داشتن امام على (عليه السلام )

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:دوستى على گناهان را فرو مى‏خورد همچنان كه آتش هيمه را. (1)

-سر لوحه كارنامه مؤمن،دوستى على بن ابى طالب است. (2)

دشمن داشتن امام على (عليه السلام) 

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله-به على عليه السلام-:تو را جز مؤمن دوست ندارد و جز منافق دشمنت ندارد. (4)

احاديث در اين زمينه بسيار زياد و بلكه متواترند.

-امام على عليه السلام:اگر با اين شمشيرم بر بينى مرد با ايمان زنم كه مرا دشمن گيرد،هرگز با من دشمنى نكند و اگر همه دنيا را به منافق دهم تا مرا دوست دارد،هيچگاه دوستم ندارد.و اين از آن روست كه قضا جارى گشت و بر زبان پيامبر امى گذشت كه فرمود:اى على!مؤمن تو را دشمن ندارد و منافق دل به دوستى تو نسپارد. (5)

على پيشواى نيكوكاران

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:على پيشواى نيكوكاران است و كشنده بدكاران،هر كه او را يارى كند يارى شود و هر كه از يارى او دست‏شويد،بى‏يار ماند. (6)

-به على عليه السلام-:آفرين و مرحبا به سرور مسلمانان و پيشواى پرهيزگاران. (7)

على جانشين من است

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:اى بنى هاشم!همانا برادر من،وصى من و وزير من و جانشين من در ميان خانواده‏ام على بن ابى طالب است.او دين مرا مى‏پردازد و وعده‏ام را به كار مى‏بندد. (13)

-جبرئيل نزد من آمد و گفت:اى محمد!پروردگارت[به تو درود مى‏فرستد و]مى‏گويد:همانا على بن ابى طالب وصى و جانشين تو در ميان خانواده و امت تو مى‏باشد. (14)

هر كه من مولاى اويم على مولاى اوست

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:هر كه من مولاى اويم على نيز مولاى اوست. (21)

-اى بريده!آيا من به مؤمنان از خود ايشان سزاوارتر نيستم؟عرض كردم:البته،اى پيامبر خدا. فرمود:هر كه من مولاى اويم على هم مولاى اوست. (22)

على با حق است

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:على با حق است و حق با على و بر محور او مى‏گردد.

ابن ابي الحديد مى‏نويسد:در اخبار صحيحى از قول پيامبر آمده است كه فرمود:على با حق است... (28

على با قرآن است

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:على با قرآن و قرآن با على است و هرگز از هم جدا نشوند تا در كنار حوض (كوثر) نزدم آيند. (33)

-على با حق و قرآن است و حق و قرآن با على و از هم جدا نشوند تا كنار حوض نزد من آيند. (34)

على حجت‏خداست

-انس در خدمت پيامبر نشسته بود كه على عليه السلام وارد شد،پيامبر صلى الله عليه و آله فرمود: اى انس!من و اين حجت‏خدا بر بندگان او هستيم. (36)

على دروازه علم پيامبر است

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:من شهر علم هستم و على دروازه آن،پس هر كه علم خواهد بايد از در بيايد. (37)

-من شهر علم هستم و على دروازه آن.پس،هر كه علم خواهد بايد كه از در آن وارد شود. (38)

تو برادر من هستى

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله-به على عليه السلام-:تو در دنيا و آخرت برادر من هستى. (49)

-من همان مى‏گويم كه برادرم موسى گفت:«پروردگارا،سينه‏ام را فراخ گردان و كارم را آسان كن و از خانواده‏ام براى من وزير و پشتيبانى قرار ده‏»،برادرم على را،«پشتم را به او قوى دار...». (50)

على از من و من از اويم

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:على از من است و من از اويم

تو براى من همچون هارونى

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله-به على عليه السلام:تو نسبت‏به من همچون هارونى نسبت‏به موسى جز آن كه پس از من پيامبرى نيست. (59)

-به على-:آيا نمى‏پسندى كه نزد من همان جايگاهى را داشته باشى كه هارون نزد موسى داشت،با اين تفاوت كه تو پيامبر نيستى؟مرا نشايد كه بروم مگر آن كه تو جانشين من باشى. (60)

ولايت على

-پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:اگر على را به ولايت و سرپرستى گيريد خواهيد ديد كه رهنما و رهيافته است و شما را به راه راست مى‏برد. (62)

منبع:

(ميزان الحكمة جلد 1 صفحه 253

محمد محمدى رى‏شهرى )